Objednávka
Jak objednať.
Ako objednať mimo SR?
Pre objednanie mimo SR objednávajte tovar na príslušnej webovej stránke a postupujte klasickým spôsobom:
Ako objednať?
Vložte tovar do košíka v požadovanom množstve kliknutím na tlačidlo "do košíka" a dokončite objednávku vyplnením potrebných údajov.
Pri problémoch s objednávkou nás kontaktujte e-mailom na [email protected] alebo volajte na +421 232 195 395.
Ako sa prihlásiť do vernostného programu Smart Client?
Ako si vybrať správnu veľkosť oblečenia?
Veľkostná tabuľka s rozmermi je umiestnená pod každým konkrétnym typom odevu.
Ako uplatním vernostné body Smartíky?
Ako využívať akcie?
Je možné objednávku dodatočne zmeniť?
- Objednávku je možné zmeniť, ak ešte nebola odoslaná.
- V prípade potreby nás kontaktujte e-mailom na [email protected] alebo volajte na +421 232 195 395.
Je možné získať zľavu?
Je všetok tovar uvedený na e-shope skladom?
- Tovar, ktorý nie je momentálne skladom nie je možné vložiť do košíka.
- Táto informácia je viditeľná aj pri nabehnutí kurzorom na tento produkt.
- Pri tovare, ktorý nie je skladom je možné nastaviť strážneho psa a pri jeho opätovnom naskladnení vám príde informácia do e-mailu.
Upozorňujeme, že otázky môžu odosielať iba prihlásení užívatelia
Prihlásiť sa